W samochodzie Volvo S60 II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.4 D5 151kW o pojemności 2400 cm³ i fabrycznej mocy 205 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volvo S60 II 2.4 D5 151kW 205 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 240 KM, co stanowi wzrost aż o 17%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 480 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 205 KM 151 kW |
240 KM +35 KM +17 % 177 kW +26 kW +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 420 Nm | 480 Nm +60 Nm +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volvo S60 II 2.4 D5 151kW 205 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volvo S60 II 2.4 D5 151kW 205 KM?
Chip tuning w przypadku Volvo S60 II 2.4 D5 151kW 205 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 17%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.