Volvo S60 II - Zwiększ moc i osiągi silnika.
Wybierz i kliknij wersję silnika swojego auta Volvo S60 II z listy poniżej aby zobaczyć szczegółowy opis jego chip tuningu.Jeżeli nie znalazłeś konkretnej wersji Twojego auta zadzwoń do nas - możliwe że mamy już rozwiązanie!
Silniki benzynowe | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
1.5 T3 112kW | 152 KM | 250 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
1.6 T3 110kW | 150 KM | 240 Nm | 194 KM | 320 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
1.6 T4 132kW | 180 KM | 240 Nm | 203 KM | 295 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
2.0 T3 112kW | 152 KM | 250 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.0 T4 140kW | 190 KM | 300 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.0 T5 180kW | 245 KM | 350 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.0 T6 225kW | 306 KM | 400 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
3.0 T5 224kW | 304 KM | 440 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź |
Silniki Diesel'a | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
1.6 D 85kW | 115 KM | 270 Nm | 132 KM | 303 Nm | 125 KM | 292 Nm |
2.0 D2 88kW | 120 KM | 280 Nm | 153 KM | 360 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
2.0 D3 100kW | 136 KM | 400 Nm | 181 KM | 485 Nm | 144 KM | 418 Nm |
2.0 D3 110kW | 150 KM | 320 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.0 D3 120kW | 163 KM | 400 Nm | 183 KM | 460 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
2.0 D4 120kW | 163 KM | 400 Nm | 190 KM | 468 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
2.0 D4 140kW | 190 KM | 400 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.0 D5 165kW | 225 KM | 470 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.4 D4 AWD 140kW | 190 KM | 420 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.4 D5 151kW | 205 KM | 420 Nm | 240 KM | 480 Nm | Zadzwoń i sprawdź |
Dzięki zastosowaniu chip tuningu oferowanego przez naszą firmę Twoje auto Volvo S60 II może zyskać nawet 45 KM czyli 33% swojej oryginalnej mocy oraz 85 Nm czyli 21% seryjnego momentu obrotowego. (* np. w wersji Volvo S60 II 2.0 D3 100kW)