W samochodzie Lancia Delta III, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.9 TwinTurbo MultiJet 140kW o pojemności 1910 cm³ i fabrycznej mocy 190 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo MultiJet 140kW 190 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 30 KM do 220 KM, co stanowi wzrost aż o 16%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 41 Nm do 441 Nm, czyli poprawić się aż o około 10% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 190 KM 140 kW |
220 KM +30 KM +16 % 162 kW +22 kW +16 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 441 Nm +41 Nm +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo MultiJet 140kW 190 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo MultiJet 140kW 190 KM?
Chip tuning w przypadku Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo MultiJet 140kW 190 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 30 KM, co stanowi przyrost aż o 16%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.