Lancia Delta III - Zwiększ moc i osiągi silnika.
Wybierz i kliknij wersję silnika swojego auta Lancia Delta III z listy poniżej aby zobaczyć szczegółowy opis jego chip tuningu.Jeżeli nie znalazłeś konkretnej wersji Twojego auta zadzwoń do nas - możliwe że mamy już rozwiązanie!
Silniki benzynowe | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
1.4 MultiAir 103kW | 140 KM | 230 Nm | 170 KM | 274 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
1.4 T-Jet 110kW | 150 KM | 206 Nm | 170 KM | 242 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
1.4 TurboJet 88kW | 120 KM | 206 Nm | 129 KM | 254 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
1.8 Di TurboJet 147kW | 200 KM | 320 Nm | 220 KM | 380 Nm | Zadzwoń i sprawdź |
Silniki Diesel'a | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
1.6 MultiJet 88kW | 120 KM | 320 Nm | 140 KM | 388 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
1.9 TwinTurbo MultiJet 140kW | 190 KM | 400 Nm | 220 KM | 441 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
2.0 MultiJet 121kW | 165 KM | 360 Nm | 200 KM | 455 Nm | 192 KM | 435 Nm |
Dzięki zastosowaniu chip tuningu oferowanego przez naszą firmę Twoje auto Lancia Delta III może zyskać nawet 35 KM czyli 21% swojej oryginalnej mocy oraz 95 Nm czyli 26% seryjnego momentu obrotowego. (* np. w wersji Lancia Delta III 2.0 MultiJet 121kW)
Chip tuning czy power box?
Zastanawiałeś się co wybrać? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.