W samochodzie Lancia Delta III, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.8 Di TurboJet 147kW o pojemności 1742 cm³ i fabrycznej mocy 200 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Lancia Delta III 1.8 Di TurboJet 147kW 200 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 20 KM do 220 KM, co stanowi wzrost aż o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 380 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 200 KM 147 kW |
220 KM +20 KM +10 % 162 kW +15 kW +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 380 Nm +60 Nm +19 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Lancia Delta III 1.8 Di TurboJet 147kW 200 KM?
Chip tuning w przypadku Lancia Delta III 1.8 Di TurboJet 147kW 200 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.