W samochodzie Lancia Delta III, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.6 MultiJet 88kW o pojemności 1598 cm³ i fabrycznej mocy 120 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Lancia Delta III 1.6 MultiJet 88kW 120 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 20 KM do 140 KM, co stanowi wzrost aż o 17%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 68 Nm do 388 Nm, czyli poprawić się aż o około 21% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 120 KM 88 kW |
140 KM +20 KM +17 % 103 kW +15 kW +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 388 Nm +68 Nm +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Lancia Delta III 1.6 MultiJet 88kW 120 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Lancia Delta III 1.6 MultiJet 88kW 120 KM?
Chip tuning w przypadku Lancia Delta III 1.6 MultiJet 88kW 120 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 17%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.