W samochodzie Lancia Delta III, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 TurboJet 88kW o pojemności 1368 cm³ i fabrycznej mocy 120 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Lancia Delta III 1.4 TurboJet 88kW 120 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 9 KM do 129 KM, co stanowi wzrost o 8%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 48 Nm do 254 Nm, czyli poprawić się aż o około 23% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 120 KM 88 kW |
129 KM +9 KM +8 % 95 kW +7 kW +8 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 206 Nm | 254 Nm +48 Nm +23 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Lancia Delta III 1.4 TurboJet 88kW 120 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Lancia Delta III 1.4 TurboJet 88kW 120 KM?
Chip tuning w przypadku Lancia Delta III 1.4 TurboJet 88kW 120 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 9 KM, co stanowi przyrost aż o 8%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.