W samochodzie Jaguar XF I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.7 d 152kW o pojemności 2721 cm³ i fabrycznej mocy 207 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Jaguar XF I 2.7 d 152kW 207 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 28 KM do 235 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 55 Nm do 495 Nm, czyli poprawić się aż o około 13% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 207 KM 152 kW |
235 KM +28 KM +14 % 173 kW +21 kW +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 440 Nm | 495 Nm +55 Nm +13 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Jaguar XF I 2.7 d 152kW 207 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Jaguar XF I 2.7 d 152kW 207 KM?
Chip tuning w przypadku Jaguar XF I 2.7 d 152kW 207 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 28 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.