W samochodzie Jaguar XF I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.2 d 147kW o pojemności 2179 cm³ i fabrycznej mocy 200 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 30 KM do 230 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 100 Nm do 550 Nm, czyli poprawić się aż o około 22% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Jaguar XF I z silnikiem 2.2 d 147kW 200 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 12 KM i osiągnąć 212 KM, co stanowi wzrost o 6%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 35 Nm do 485 Nm, czyli poprawić się o około 8% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 200 KM 147 kW |
230 KM +30 KM +15 % 169 kW +22 kW +15 % |
212 KM +12 KM +6 % 156 kW +9 kW +6 % |
Moment obrotowy | 450 Nm | 550 Nm +100 Nm +22 % |
485 Nm +35 Nm +8 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM?
Chip tuning w przypadku Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 30 KM, co stanowi przyrost aż o 15%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 12 KM, co stanowi przyrost aż o 6%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Jaguar XF I 2.2 d 147kW 200 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.