W samochodzie Iveco Stralis, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a S27 201kW o pojemności 9500 cm³ i fabrycznej mocy 273 koni mechanicznych, poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy, lepszego przyspieszenia, lepszej zdolności pokonywania wzniesień, a przede wszystkim zmniejszenia zużycia paliwa.
Dla tego konkretnego modelu auta Iveco Stralis S27 201kW 273 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 57 KM do 330 KM, co stanowi wzrost aż o 21%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 210 Nm do 1160 Nm, czyli poprawić się aż o około 22% w stosunku do oryginału! Takie zmiany spowodują również mniejsze spalanie.
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | |
---|---|---|
Moc | 273 KM 201 kW |
330 KM +57 KM +21 % 243 kW +42 kW +21 % |
Moment obrotowy | 950 Nm | 1160 Nm +210 Nm +22 % |
Opcje dodatkowe |
|
|
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Iveco Stralis S27 201kW 273 KM?
Chip tuning w przypadku Iveco Stralis S27 201kW 273 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 57 KM, co stanowi przyrost aż o 21%, ale i tak najważniejszy jest duży wzrost momentu w użytecznym zakresie obrotów (najczęściej od 1000 do 1500/min). Dzięki temu samochód szybciej osiągnie prędkość docelową, szybciej podjedzie pod wzniesienie, często też nie będzie potrzeby redukować biegu, lub zredukować mniej niż na ustawieniach fabrycznych, a to wszystko przyczyni się naturalnie do zmniejszenia spalania (najczęściej o ok. 2-2,5 l/100km).