W samochodzie Iveco EuroCargo, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a E18 132kW o pojemności 3920 cm³ i fabrycznej mocy 180 koni mechanicznych, poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy, lepszego przyspieszenia, lepszej zdolności pokonywania wzniesień, a przede wszystkim zmniejszenia zużycia paliwa.
Dla tego konkretnego modelu auta Iveco EuroCargo E18 132kW 180 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 50 KM do 230 KM, co stanowi wzrost aż o 28%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 210 Nm do 800 Nm, czyli poprawić się aż o około 36% w stosunku do oryginału! Takie zmiany spowodują również mniejsze spalanie.
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | |
---|---|---|
Moc | 180 KM 132 kW |
230 KM +50 KM +28 % 169 kW +37 kW +28 % |
Moment obrotowy | 590 Nm | 800 Nm +210 Nm +36 % |
Opcje dodatkowe |
|
|
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Iveco EuroCargo E18 132kW 180 KM?
Chip tuning w przypadku Iveco EuroCargo E18 132kW 180 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 50 KM, co stanowi przyrost aż o 28%, ale i tak najważniejszy jest duży wzrost momentu w użytecznym zakresie obrotów (najczęściej od 1000 do 1500/min). Dzięki temu samochód szybciej osiągnie prędkość docelową, szybciej podjedzie pod wzniesienie, często też nie będzie potrzeby redukować biegu, lub zredukować mniej niż na ustawieniach fabrycznych, a to wszystko przyczyni się naturalnie do zmniejszenia spalania (najczęściej o ok. 2-2,5 l/100km).