W samochodzie Ford S-Max II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 TDCi 110kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford S-Max II 2.0 TDCi 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 41 KM do 191 KM, co stanowi wzrost aż o 28%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 100 Nm do 470 Nm, czyli poprawić się aż o około 27% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
191 KM +41 KM +28 % 141 kW +31 kW +28 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 370 Nm | 470 Nm +100 Nm +27 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Ford S-Max II 2.0 TDCi 110kW 150 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford S-Max II 2.0 TDCi 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Ford S-Max II 2.0 TDCi 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 41 KM, co stanowi przyrost aż o 28%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.