Ford S-Max II - Zwiększ moc i osiągi silnika.
Wybierz i kliknij wersję silnika swojego auta Ford S-Max II z listy poniżej aby zobaczyć szczegółowy opis jego chip tuningu.Jeżeli nie znalazłeś konkretnej wersji Twojego auta zadzwoń do nas - możliwe że mamy już rozwiązanie!
Silniki benzynowe | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
1.5 EcoBoost 118kW | 160 KM | 240 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 177 KM | 273 Nm | |
1.5 EcoBoost 121kW | 165 KM | 242 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 184 KM | 279 Nm | |
2.0 EcoBoost 176kW | 240 KM | 345 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 263 KM | 387 Nm |
Silniki Diesel'a | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
2.0 EcoBlue 110kW | 150 KM | 370 Nm | 184 KM | 460 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
2.0 EcoBlue 140kW | 190 KM | 400 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 217 KM | 456 Nm | |
2.0 EcoBlue 88kW | 120 KM | 340 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
2.0 EcoBlue Twin-Turbo 177kW | 241 KM | 500 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 263 KM | 542 Nm | |
2.0 TDCi 110kW | 150 KM | 370 Nm | 191 KM | 470 Nm | Zadzwoń i sprawdź |
Dzięki zastosowaniu chip tuningu oferowanego przez naszą firmę Twoje auto Ford S-Max II może zyskać nawet 41 KM czyli 28% swojej oryginalnej mocy oraz 100 Nm czyli 27% seryjnego momentu obrotowego. (* np. w wersji Ford S-Max II 2.0 TDCi 110kW)