W samochodzie Ford Focus MK3, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 TDCi 85kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 115 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford Focus MK3 2.0 TDCi 85kW 115 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 28 KM do 143 KM, co stanowi wzrost aż o 24%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 360 Nm, czyli poprawić się aż o około 20% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 115 KM 85 kW |
143 KM +28 KM +24 % 105 kW +21 kW +24 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 300 Nm | 360 Nm +60 Nm +20 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Ford Focus MK3 2.0 TDCi 85kW 115 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford Focus MK3 2.0 TDCi 85kW 115 KM?
Chip tuning w przypadku Ford Focus MK3 2.0 TDCi 85kW 115 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 28 KM, co stanowi przyrost aż o 24%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.