W samochodzie Volvo V40 II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 D3 110kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volvo V40 II 2.0 D3 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 40 KM do 190 KM, co stanowi wzrost aż o 27%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 77 Nm do 427 Nm, czyli poprawić się aż o około 22% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
190 KM +40 KM +27 % 140 kW +29 kW +27 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 350 Nm | 427 Nm +77 Nm +22 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volvo V40 II 2.0 D3 110kW 150 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volvo V40 II 2.0 D3 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Volvo V40 II 2.0 D3 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 40 KM, co stanowi przyrost aż o 27%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.