W samochodzie Volkswagen Touran I, z wolnossącym silnikiem benzynowym 2.0 FSI 110kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Touran I 2.0 FSI 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 5 KM do 155 KM, co stanowi wzrost o 4%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 10 Nm do 210 Nm, czyli poprawić się o około 5% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
155 KM +5 KM +4 % 114 kW +4 kW +4 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 210 Nm +10 Nm +5 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Touran I 2.0 FSI 110kW 150 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Touran I 2.0 FSI 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Touran I 2.0 FSI 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 5 KM, co stanowi przyrost aż o 4%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.