W samochodzie Volkswagen Passat B6, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 TSI 147kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 200 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Passat B6 2.0 TSI 147kW 200 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 235 KM, co stanowi wzrost aż o 18%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 340 Nm, czyli poprawić się aż o około 21% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 200 KM 147 kW |
235 KM +35 KM +18 % 173 kW +26 kW +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 280 Nm | 340 Nm +60 Nm +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Passat B6 2.0 TSI 147kW 200 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Passat B6 2.0 TSI 147kW 200 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Passat B6 2.0 TSI 147kW 200 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 18%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.