W samochodzie Volkswagen Passat B6, z wolnossącym silnikiem benzynowym 2.0 FSI 110kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Passat B6 2.0 FSI 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 8 KM do 158 KM, co stanowi wzrost o 6%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 12 Nm do 212 Nm, czyli poprawić się o około 6% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
158 KM +8 KM +6 % 116 kW +6 kW +6 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 212 Nm +12 Nm +6 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Passat B6 2.0 FSI 110kW 150 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Passat B6 2.0 FSI 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Passat B6 2.0 FSI 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 8 KM, co stanowi przyrost aż o 6%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.