W samochodzie Volkswagen Jetta V, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 TSI 147kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 200 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Jetta V 2.0 TSI 147kW 200 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 235 KM, co stanowi wzrost aż o 18%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 340 Nm, czyli poprawić się aż o około 21% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 200 KM 147 kW |
235 KM +35 KM +18 % 173 kW +26 kW +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 280 Nm | 340 Nm +60 Nm +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Jetta V 2.0 TSI 147kW 200 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Jetta V 2.0 TSI 147kW 200 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Jetta V 2.0 TSI 147kW 200 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 18%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.