W samochodzie Volkswagen Jetta V, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 TDI 125kW o pojemności 1968 cm³ i fabrycznej mocy 170 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Jetta V 2.0 TDI 125kW 170 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 22 KM do 192 KM, co stanowi wzrost aż o 13%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 430 Nm, czyli poprawić się aż o około 23% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 170 KM 125 kW |
192 KM +22 KM +13 % 141 kW +16 kW +13 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 350 Nm | 430 Nm +80 Nm +23 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Jetta V 2.0 TDI 125kW 170 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Jetta V 2.0 TDI 125kW 170 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Jetta V 2.0 TDI 125kW 170 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 22 KM, co stanowi przyrost aż o 13%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.