W samochodzie Volkswagen Jetta VI (FL), z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.8 TSI 132kW o pojemności 1798 cm³ i fabrycznej mocy 180 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 37 KM do 216 KM, co stanowi wzrost aż o 20%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 77 Nm do 327 Nm, czyli poprawić się aż o około 31% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Volkswagen Jetta VI (FL) z silnikiem 1.8 TSI 132kW 180 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 29 KM i osiągnąć 208 KM, co stanowi wzrost o 16%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 48 Nm do 298 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 180 KM 132 kW |
216 KM +37 KM +20 % 159 kW +27 kW +20 % |
208 KM +29 KM +16 % 153 kW +21 kW +16 % |
Moment obrotowy | 250 Nm | 327 Nm +77 Nm +31 % |
298 Nm +48 Nm +19 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 37 KM, co stanowi przyrost aż o 20%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM?

PowerBox dedykowany do samochodów Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 29 KM, co stanowi przyrost aż o 16%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM?

Zastanawiałeś się co wybrać dla Volkswagen Jetta VI (FL) 1.8 TSI 132kW 180 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.