W samochodzie Volkswagen Golf V, z wolnossącym silnikiem benzynowym 3.2 FSI 184kW o pojemności 3189 cm³ i fabrycznej mocy 250 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf V 3.2 FSI 184kW 250 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 8 KM do 258 KM, co stanowi wzrost o 3%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 28 Nm do 348 Nm, czyli poprawić się o około 9% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 250 KM 184 kW |
258 KM +8 KM +3 % 190 kW +6 kW +3 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 348 Nm +28 Nm +9 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Golf V 3.2 FSI 184kW 250 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf V 3.2 FSI 184kW 250 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf V 3.2 FSI 184kW 250 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 8 KM, co stanowi przyrost aż o 3%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.