W samochodzie Volkswagen Golf V, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI 147kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 200 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf V 2.0 TFSI 147kW 200 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 37 KM do 237 KM, co stanowi wzrost aż o 19%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 51 Nm do 331 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 200 KM 147 kW |
237 KM +37 KM +19 % 174 kW +27 kW +19 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 280 Nm | 331 Nm +51 Nm +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Golf V 2.0 TFSI 147kW 200 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf V 2.0 TFSI 147kW 200 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf V 2.0 TFSI 147kW 200 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 37 KM, co stanowi przyrost aż o 19%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.