W samochodzie Volkswagen Golf V, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 TSI 125kW o pojemności 1390 cm³ i fabrycznej mocy 170 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf V 1.4 TSI 125kW 170 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 20 KM do 190 KM, co stanowi wzrost aż o 12%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 35 Nm do 275 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 170 KM 125 kW |
190 KM +20 KM +12 % 140 kW +15 kW +12 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 240 Nm | 275 Nm +35 Nm +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Golf V 1.4 TSI 125kW 170 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf V 1.4 TSI 125kW 170 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf V 1.4 TSI 125kW 170 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 12%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.