W samochodzie Volkswagen Golf V, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 TSI 103kW o pojemności 1390 cm³ i fabrycznej mocy 140 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf V 1.4 TSI 103kW 140 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 175 KM, co stanowi wzrost aż o 25%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 40 Nm do 260 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 140 KM 103 kW |
175 KM +35 KM +25 % 129 kW +26 kW +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 220 Nm | 260 Nm +40 Nm +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Golf V 1.4 TSI 103kW 140 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf V 1.4 TSI 103kW 140 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf V 1.4 TSI 103kW 140 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 25%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.