W samochodzie Volkswagen Golf VI, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 TSI 155kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 211 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf VI 2.0 TSI 155kW 211 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 22 KM do 233 KM, co stanowi wzrost aż o 11%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 61 Nm do 341 Nm, czyli poprawić się aż o około 22% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 211 KM 155 kW |
233 KM +22 KM +11 % 171 kW +16 kW +11 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 280 Nm | 341 Nm +61 Nm +22 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Golf VI 2.0 TSI 155kW 211 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf VI 2.0 TSI 155kW 211 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf VI 2.0 TSI 155kW 211 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 22 KM, co stanowi przyrost aż o 11%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.