W samochodzie Volkswagen Golf VII (FL), z turbodoładowanym silnikiem benzynowym R 2.0 TSI 228kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 310 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 30 KM do 340 KM, co stanowi wzrost o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 480 Nm, czyli poprawić się aż o około 20% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Volkswagen Golf VII (FL) z silnikiem R 2.0 TSI 228kW 310 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 24 KM i osiągnąć 335 KM, co stanowi wzrost o 8%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 49 Nm do 449 Nm, czyli poprawić się aż o około 12% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 310 KM 228 kW |
340 KM +30 KM +10 % 250 kW +22 kW +10 % |
335 KM +24 KM +8 % 246 kW +18 kW +8 % |
Moment obrotowy | 400 Nm | 480 Nm +80 Nm +20 % |
449 Nm +49 Nm +12 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 30 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM?

PowerBox dedykowany do samochodów Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 8%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM?

Zastanawiałeś się co wybrać dla Volkswagen Golf VII (FL) R 2.0 TSI 228kW 310 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.