W samochodzie Volkswagen Golf VII (FL), z turbodoładowanym silnikiem benzynowym GTI TCR 2.0 TSI 213kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 290 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 50 KM do 340 KM, co stanowi wzrost aż o 17%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 450 Nm, czyli poprawić się aż o około 22% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Volkswagen Golf VII (FL) z silnikiem GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 38 KM i osiągnąć 328 KM, co stanowi wzrost o 13%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 65 Nm do 435 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 290 KM 213 kW |
340 KM +50 KM +17 % 250 kW +37 kW +17 % |
328 KM +38 KM +13 % 241 kW +28 kW +13 % |
Moment obrotowy | 370 Nm | 450 Nm +80 Nm +22 % |
435 Nm +65 Nm +18 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 50 KM, co stanowi przyrost aż o 17%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM?

PowerBox dedykowany do samochodów Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 38 KM, co stanowi przyrost aż o 13%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM?

Zastanawiałeś się co wybrać dla Volkswagen Golf VII (FL) GTI TCR 2.0 TSI 213kW 290 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.