W samochodzie Volkswagen Amarok I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 TDI 132kW o pojemności 1968 cm³ i fabrycznej mocy 180 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 26 KM do 205 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 460 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Volkswagen Amarok I z silnikiem 2.0 TDI 132kW 180 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 24 KM i osiągnąć 204 KM, co stanowi wzrost o 14%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 51 Nm do 451 Nm, czyli poprawić się aż o około 13% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 180 KM 132 kW |
205 KM +26 KM +14 % 151 kW +19 kW +14 % |
204 KM +24 KM +14 % 150 kW +18 kW +14 % |
Moment obrotowy | 400 Nm | 460 Nm +60 Nm +15 % |
451 Nm +51 Nm +13 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 26 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM?

PowerBox dedykowany do samochodów Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 14%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM?

Zastanawiałeś się co wybrać dla Volkswagen Amarok I 2.0 TDI 132kW 180 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.