W samochodzie Volkswagen Amarok I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 BiTDI 120kW o pojemności 1968 cm³ i fabrycznej mocy 163 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Amarok I 2.0 BiTDI 120kW 163 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 198 KM, co stanowi wzrost aż o 21%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 38 Nm do 438 Nm, czyli poprawić się o około 10% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 163 KM 120 kW |
198 KM +35 KM +21 % 146 kW +26 kW +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 438 Nm +38 Nm +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Amarok I 2.0 BiTDI 120kW 163 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Amarok I 2.0 BiTDI 120kW 163 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Amarok I 2.0 BiTDI 120kW 163 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 21%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.