W samochodzie Volkswagen Amarok I (FL), z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.0 TDI 190kW o pojemności 2970 cm³ i fabrycznej mocy 258 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Volkswagen Amarok I (FL) 3.0 TDI 190kW 258 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 31 KM do 289 KM, co stanowi wzrost aż o 12%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 69 Nm do 649 Nm, czyli poprawić się aż o około 12% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 258 KM 190 kW |
289 KM +31 KM +12 % 213 kW +23 kW +12 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 580 Nm | 649 Nm +69 Nm +12 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Volkswagen Amarok I (FL) 3.0 TDI 190kW 258 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Volkswagen Amarok I (FL) 3.0 TDI 190kW 258 KM?
Chip tuning w przypadku Volkswagen Amarok I (FL) 3.0 TDI 190kW 258 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 31 KM, co stanowi przyrost aż o 12%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.