W samochodzie Toyota Land Cruiser VI, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.0 D-4D 140kW o pojemności 2982 cm³ i fabrycznej mocy 190 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 31 KM do 221 KM, co stanowi wzrost aż o 16%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 73 Nm do 493 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Toyota Land Cruiser VI z silnikiem 3.0 D-4D 140kW 190 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 18 KM i osiągnąć 208 KM, co stanowi wzrost o 9%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 52 Nm do 472 Nm, czyli poprawić się aż o około 12% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 190 KM 140 kW |
221 KM +31 KM +16 % 163 kW +23 kW +16 % |
208 KM +18 KM +9 % 153 kW +13 kW +9 % |
Moment obrotowy | 420 Nm | 493 Nm +73 Nm +17 % |
472 Nm +52 Nm +12 % |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM?
Chip tuning w przypadku Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 31 KM, co stanowi przyrost aż o 16%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 18 KM, co stanowi przyrost aż o 9%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Toyota Land Cruiser VI 3.0 D-4D 140kW 190 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.