W samochodzie Seat Ateca I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 TSI 140kW o pojemności 1984 cm³ i fabrycznej mocy 190 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Seat Ateca I 2.0 TSI 140kW 190 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 39 KM do 229 KM, co stanowi wzrost aż o 21%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 139 Nm do 459 Nm, czyli poprawić się aż o około 43% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 190 KM 140 kW |
229 KM +39 KM +21 % 168 kW +29 kW +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 459 Nm +139 Nm +43 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Seat Ateca I 2.0 TSI 140kW 190 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Seat Ateca I 2.0 TSI 140kW 190 KM?
Chip tuning w przypadku Seat Ateca I 2.0 TSI 140kW 190 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 39 KM, co stanowi przyrost aż o 21%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.