W samochodzie Renault Trafic II (X83), z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.9 dCi 74kW o pojemności 1870 cm³ i fabrycznej mocy 100 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Trafic II (X83) 1.9 dCi 74kW 100 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 15 KM do 115 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 70 Nm do 270 Nm, czyli poprawić się aż o około 35% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 100 KM 74 kW |
115 KM +15 KM +15 % 85 kW +11 kW +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 270 Nm +70 Nm +35 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Trafic II (X83) 1.9 dCi 74kW 100 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Trafic II (X83) 1.9 dCi 74kW 100 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Trafic II (X83) 1.9 dCi 74kW 100 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 15 KM, co stanowi przyrost aż o 15%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.