W samochodzie Renault Master II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.0 dCi 100kW o pojemności 2953 cm³ i fabrycznej mocy 136 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Master II 3.0 dCi 100kW 136 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 37 KM do 173 KM, co stanowi wzrost aż o 27%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 400 Nm, czyli poprawić się aż o około 25% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 136 KM 100 kW |
173 KM +37 KM +27 % 127 kW +27 kW +27 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 400 Nm +80 Nm +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Master II 3.0 dCi 100kW 136 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Master II 3.0 dCi 100kW 136 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Master II 3.0 dCi 100kW 136 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 37 KM, co stanowi przyrost aż o 27%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.