W samochodzie Renault Master II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.5 dCi 107kW o pojemności 2464 cm³ i fabrycznej mocy 146 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Master II 2.5 dCi 107kW 146 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 17 KM do 162 KM, co stanowi wzrost aż o 11%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 400 Nm, czyli poprawić się aż o około 25% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 146 KM 107 kW |
162 KM +17 KM +11 % 119 kW +12 kW +11 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 400 Nm +80 Nm +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Master II 2.5 dCi 107kW 146 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Master II 2.5 dCi 107kW 146 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Master II 2.5 dCi 107kW 146 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 17 KM, co stanowi przyrost aż o 11%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.