W samochodzie Renault Master II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.9 dCi 60kW o pojemności 1870 cm³ i fabrycznej mocy 82 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Master II 1.9 dCi 60kW 82 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 18 KM do 100 KM, co stanowi wzrost aż o 23%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 50 Nm do 250 Nm, czyli poprawić się aż o około 25% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 82 KM 60 kW |
100 KM +18 KM +23 % 74 kW +14 kW +23 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 250 Nm +50 Nm +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Master II 1.9 dCi 60kW 82 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Master II 1.9 dCi 60kW 82 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Master II 1.9 dCi 60kW 82 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 18 KM, co stanowi przyrost aż o 23%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.