W samochodzie Renault Master III, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.3 dCi 81kW o pojemności 2299 cm³ i fabrycznej mocy 110 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Master III 2.3 dCi 81kW 110 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 40 KM do 150 KM, co stanowi wzrost aż o 36%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 95 Nm do 385 Nm, czyli poprawić się aż o około 33% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 110 KM 81 kW |
150 KM +40 KM +36 % 110 kW +29 kW +36 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 290 Nm | 385 Nm +95 Nm +33 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Master III 2.3 dCi 81kW 110 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Master III 2.3 dCi 81kW 110 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Master III 2.3 dCi 81kW 110 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 40 KM, co stanowi przyrost aż o 36%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.