W samochodzie Renault Master III (FL), z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.3 dCi 110kW o pojemności 2298 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Master III (FL) 2.3 dCi 110kW 150 KM, montaż PowerBox'a powinien podnieść nominalną moc o 23 KM do 173 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 100 Nm do 485 Nm, czyli poprawić się aż o około 26% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
Zadzwoń i sprawdź | 173 KM +23 KM +15 % 127 kW +17 kW +15 % |
Moment obrotowy | 385 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 485 Nm +100 Nm +26 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Master III (FL) 2.3 dCi 110kW 150 KM
Jak działa PowerBox w samochodzie Renault Master III (FL) 2.3 dCi 110kW 150 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Renault Master III (FL) 2.3 dCi 110kW 150 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 23 KM, co stanowi przyrost aż o 15%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Renault Master III (FL) 2.3 dCi 110kW 150 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Renault Master III (FL) 2.3 dCi 110kW 150 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.