W samochodzie Renault Kangoo I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.5 dCi 42kW o pojemności 1461 cm³ i fabrycznej mocy 57 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Kangoo I 1.5 dCi 42kW 57 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 26 KM do 83 KM, co stanowi wzrost aż o 45%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 45 Nm do 205 Nm, czyli poprawić się aż o około 28% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 57 KM 42 kW |
83 KM +26 KM +45 % 61 kW +19 kW +45 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 160 Nm | 205 Nm +45 Nm +28 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Kangoo I 1.5 dCi 42kW 57 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Kangoo I 1.5 dCi 42kW 57 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 26 KM, co stanowi przyrost aż o 45%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.