W samochodzie Renault Trucks Premium, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 410 DXi11 300kW o pojemności 11100 cm³ i fabrycznej mocy 410 koni mechanicznych, poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy, lepszego przyspieszenia, lepszej zdolności pokonywania wzniesień, a przede wszystkim zmniejszenia zużycia paliwa.
Dla tego konkretnego modelu auta Renault Trucks Premium 410 DXi11 300kW 410 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 68 KM do 478 KM, co stanowi wzrost aż o 17%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 357 Nm do 2107 Nm, czyli poprawić się aż o około 20% w stosunku do oryginału! Takie zmiany spowodują również mniejsze spalanie.
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | |
---|---|---|
Moc | 410 KM 302 kW |
478 KM +68 KM +17 % 352 kW +50 kW +17 % |
Moment obrotowy | 1750 Nm | 2107 Nm +357 Nm +20 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Renault Trucks Premium 410 DXi11 300kW 410 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Renault Trucks Premium 410 DXi11 300kW 410 KM?
Chip tuning w przypadku Renault Trucks Premium 410 DXi11 300kW 410 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 68 KM, co stanowi przyrost aż o 17%, ale i tak najważniejszy jest duży wzrost momentu w użytecznym zakresie obrotów (najczęściej od 1000 do 1500/min). Dzięki temu samochód szybciej osiągnie prędkość docelową, szybciej podjedzie pod wzniesienie, często też nie będzie potrzeby redukować biegu, lub zredukować mniej niż na ustawieniach fabrycznych, a to wszystko przyczyni się naturalnie do zmniejszenia spalania (najczęściej o ok. 2-2,5 l/100km).