W samochodzie Porsche Panamera G1, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym Turbo 4.8 2009-2011 368kW o pojemności 4806 cm³ i fabrycznej mocy 500 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 50 KM do 550 KM, co stanowi wzrost aż o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 120 Nm do 820 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Porsche Panamera G1 z silnikiem Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 50 KM i osiągnąć 550 KM, co stanowi wzrost o 10%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 100 Nm do 800 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 500 KM 368 kW |
550 KM +50 KM +10 % 405 kW +37 kW +10 % |
550 KM +50 KM +10 % 405 kW +37 kW +10 % |
Moment obrotowy | 700 Nm | 820 Nm +120 Nm +17 % |
800 Nm +100 Nm +14 % |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM?
Chip tuning w przypadku Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 50 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 50 KM, co stanowi przyrost aż o 10%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Porsche Panamera G1 Turbo 4.8 2009-2011 368kW 500 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.