W samochodzie Porsche Cayenne 92A, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a S Diesel 4.2 283kW o pojemności 4200 cm³ i fabrycznej mocy 385 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Porsche Cayenne 92A S Diesel 4.2 283kW 385 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 24 KM do 409 KM, co stanowi wzrost o 6%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 78 Nm do 928 Nm, czyli poprawić się o około 9% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 385 KM 283 kW |
409 KM +24 KM +6 % 301 kW +18 kW +6 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 850 Nm | 928 Nm +78 Nm +9 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Porsche Cayenne 92A S Diesel 4.2 283kW 385 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Porsche Cayenne 92A S Diesel 4.2 283kW 385 KM?
Chip tuning w przypadku Porsche Cayenne 92A S Diesel 4.2 283kW 385 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 6%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.