W samochodzie Porsche Cayenne 92A, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a Diesel 3.0 193kW o pojemności 2967 cm³ i fabrycznej mocy 262 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 297 KM, co stanowi wzrost aż o 13%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 71 Nm do 651 Nm, czyli poprawić się aż o około 12% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Porsche Cayenne 92A z silnikiem Diesel 3.0 193kW 262 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 22 KM i osiągnąć 284 KM, co stanowi wzrost o 8%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 51 Nm do 631 Nm, czyli poprawić się o około 9% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 262 KM 193 kW |
297 KM +35 KM +13 % 218 kW +26 kW +13 % |
284 KM +22 KM +8 % 209 kW +16 kW +8 % |
Moment obrotowy | 580 Nm | 651 Nm +71 Nm +12 % |
631 Nm +51 Nm +9 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM?
Chip tuning w przypadku Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 13%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 22 KM, co stanowi przyrost aż o 8%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Porsche Cayenne 92A Diesel 3.0 193kW 262 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.