W samochodzie Porsche 911 997, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym Turbo 3.6 353kW o pojemności 3600 cm³ i fabrycznej mocy 480 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Porsche 911 997 Turbo 3.6 353kW 480 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 60 KM do 540 KM, co stanowi wzrost aż o 12%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 105 Nm do 725 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 480 KM 353 kW |
540 KM +60 KM +12 % 397 kW +44 kW +12 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 620 Nm | 725 Nm +105 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Porsche 911 997 Turbo 3.6 353kW 480 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Porsche 911 997 Turbo 3.6 353kW 480 KM?
Chip tuning w przypadku Porsche 911 997 Turbo 3.6 353kW 480 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 60 KM, co stanowi przyrost aż o 12%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.