W samochodzie Porsche 911 997, z wolnossącym silnikiem benzynowym Carrera S 3.8 261kW o pojemności 3600 cm³ i fabrycznej mocy 355 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Porsche 911 997 Carrera S 3.8 261kW 355 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 12 KM do 367 KM, co stanowi wzrost o 3%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 20 Nm do 420 Nm, czyli poprawić się o około 5% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 355 KM 261 kW |
367 KM +12 KM +3 % 270 kW +9 kW +3 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 420 Nm +20 Nm +5 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Porsche 911 997 Carrera S 3.8 261kW 355 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Porsche 911 997 Carrera S 3.8 261kW 355 KM?
Chip tuning w przypadku Porsche 911 997 Carrera S 3.8 261kW 355 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 12 KM, co stanowi przyrost aż o 3%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.