W samochodzie Peugeot Boxer I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.8 HDi 107kW o pojemności 2800 cm³ i fabrycznej mocy 146 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot Boxer I 2.8 HDi 107kW 146 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 31 KM do 177 KM, co stanowi wzrost aż o 21%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 90 Nm do 400 Nm, czyli poprawić się aż o około 29% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 146 KM 107 kW |
177 KM +31 KM +21 % 130 kW +23 kW +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 310 Nm | 400 Nm +90 Nm +29 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot Boxer I 2.8 HDi 107kW 146 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot Boxer I 2.8 HDi 107kW 146 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 31 KM, co stanowi przyrost aż o 21%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.