W samochodzie Peugeot Boxer II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 180 HDi 3.0 129kW o pojemności 2999 cm³ i fabrycznej mocy 176 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot Boxer II 180 HDi 3.0 129kW 176 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 24 KM do 200 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 460 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 176 KM 129 kW |
200 KM +24 KM +14 % 147 kW +18 kW +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 460 Nm +60 Nm +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot Boxer II 180 HDi 3.0 129kW 176 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot Boxer II 180 HDi 3.0 129kW 176 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot Boxer II 180 HDi 3.0 129kW 176 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.