W samochodzie Peugeot Boxer II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 160 HDi 3.0 115kW o pojemności 2999 cm³ i fabrycznej mocy 157 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot Boxer II 160 HDi 3.0 115kW 157 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 28 KM do 185 KM, co stanowi wzrost aż o 18%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 460 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 157 KM 116 kW |
185 KM +28 KM +18 % 136 kW +21 kW +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 460 Nm +60 Nm +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot Boxer II 160 HDi 3.0 115kW 157 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot Boxer II 160 HDi 3.0 115kW 157 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 28 KM, co stanowi przyrost aż o 18%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.