W samochodzie Peugeot Boxer II FL, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 BlueHDi 96kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 131 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 47 KM do 178 KM, co stanowi wzrost aż o 36%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 400 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Peugeot Boxer II FL z silnikiem 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 13 KM i osiągnąć 144 KM, co stanowi wzrost o 10%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 47 Nm do 387 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 131 KM 96 kW |
178 KM +47 KM +36 % 131 kW +35 kW +36 % |
144 KM +13 KM +10 % 106 kW +10 kW +10 % |
Moment obrotowy | 340 Nm | 400 Nm +60 Nm +18 % |
387 Nm +47 Nm +14 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 47 KM, co stanowi przyrost aż o 36%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 13 KM, co stanowi przyrost aż o 10%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Peugeot Boxer II FL 2.0 BlueHDi 96kW 131 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.